Zer egin ahozko komunikazioa eskolan lantzeko?
Ahozko komunikazioa edozein adinetan irakatsia izateko uneak eta aukerak hamaika dira eskolan, ikasgelan. Hizkuntza ikasgaian ez ezik, edozein arlotan agertzen da modu batean edo bestean ahozko komunikazioa. Eskolan hainbatetan ematen dituzte ikasleek gai baten inguruko azalpenak, ariketaren ebazpen...
Número de control: | 376536 Artículo de revista |
---|---|
Autor Principal: | Zabala Alberdi, Josune |
Idioma: | Euskera |
Materia: | |
Ejemplares relacionadas: |
Publicado en: Bat: Soziolinguistika aldizkaria N. 101 (2016) |
LEADER | 01488nab a22001691i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000000376536 | ||
003 | CaOOAMICUS | ||
005 | 20180612180746.0 | ||
008 | 170127s2016 sp 0 0 baq d | ||
040 | |a DIALNET |b spa |d FSS | ||
041 | 0 | |a baq |b baq | |
100 | 1 | |a Zabala Alberdi, Josune | |
245 | 1 | 0 | |a Zer egin ahozko komunikazioa eskolan lantzeko? |c / Josune Zabala Alberdi |
520 | 3 | |a Ahozko komunikazioa edozein adinetan irakatsia izateko uneak eta aukerak hamaika dira eskolan, ikasgelan. Hizkuntza ikasgaian ez ezik, edozein arlotan agertzen da modu batean edo bestean ahozko komunikazioa. Eskolan hainbatetan ematen dituzte ikasleek gai baten inguruko azalpenak, ariketaren ebazpena eman dezaten eskatzen diegu, iritzia eman eta partekatzeko, sortzen ditugu egoerak asteburuko gertakizunak kontatzeko... Egoera horiek eraikitzea bezain garrantzitsua da egoera horietan ikasleek ahoz komunikatzeko dituzten gaitasun eta beharrak identifikatzea. Zenbateraino ezagutzen dituzte aurkezpen baten ezaugarriak, badute nahikoa hizkuntza-baliabide iritziak emateko, jendaurrekotasuna kudeatzeko baldintza egokietan jartzen ditugu?... Artikulu honetan aurkeztuko dugu izenburu berarekin bideratutako uda-ikastaroaren mami nagusia: ahozko komunikazioa irakasgai bihurtzeko zer hartzen dugun kontuan eta zein aukera proposatzen ditugun eskolarako. | |
650 | 1 | 4 | |a Euskera |v Artículos periodísticos |
740 | 0 | 2 | |a Bat |
773 | 0 | |t Bat: Soziolinguistika aldizkaria |x ISSN 1130-8435 |h 107-125 |g N. 101 (2016) |w (FSS)214417 |