Zer egin ahozko komunikazioa eskolan lantzeko?

Ahozko komunikazioa edozein adinetan irakatsia izateko uneak eta aukerak hamaika dira eskolan, ikasgelan. Hizkuntza ikasgaian ez ezik, edozein arlotan agertzen da modu batean edo bestean ahozko komunikazioa. Eskolan hainbatetan ematen dituzte ikasleek gai baten inguruko azalpenak, ariketaren ebazpen...

Descripción completa

Número de control: 376536 Artículo de revista
Autor Principal: Zabala Alberdi, Josune
Idioma: Euskera
Materia:
Ejemplares relacionadas: Publicado en: Bat: Soziolinguistika aldizkaria N. 101 (2016)
LEADER 01488nab a22001691i 4500
001 000000376536
003 CaOOAMICUS
005 20180612180746.0
008 170127s2016 sp 0 0 baq d
040 |a DIALNET  |b spa  |d FSS 
041 0 |a baq  |b baq 
100 1 |a Zabala Alberdi, Josune 
245 1 0 |a Zer egin ahozko komunikazioa eskolan lantzeko?  |c / Josune Zabala Alberdi 
520 3 |a Ahozko komunikazioa edozein adinetan irakatsia izateko uneak eta aukerak hamaika dira eskolan, ikasgelan. Hizkuntza ikasgaian ez ezik, edozein arlotan agertzen da modu batean edo bestean ahozko komunikazioa. Eskolan hainbatetan ematen dituzte ikasleek gai baten inguruko azalpenak, ariketaren ebazpena eman dezaten eskatzen diegu, iritzia eman eta partekatzeko, sortzen ditugu egoerak asteburuko gertakizunak kontatzeko... Egoera horiek eraikitzea bezain garrantzitsua da egoera horietan ikasleek ahoz komunikatzeko dituzten gaitasun eta beharrak identifikatzea. Zenbateraino ezagutzen dituzte aurkezpen baten ezaugarriak, badute nahikoa hizkuntza-baliabide iritziak emateko, jendaurrekotasuna kudeatzeko baldintza egokietan jartzen ditugu?... Artikulu honetan aurkeztuko dugu izenburu berarekin bideratutako uda-ikastaroaren mami nagusia: ahozko komunikazioa irakasgai bihurtzeko zer hartzen dugun kontuan eta zein aukera proposatzen ditugun eskolarako.  
650 1 4 |a Euskera  |v Artículos periodísticos 
740 0 2 |a Bat 
773 0 |t Bat: Soziolinguistika aldizkaria  |x ISSN 1130-8435  |h 107-125  |g N. 101 (2016)  |w (FSS)214417