La efectividad de las páginas web en la comunicación empresarial de las pequeñas y medianas empresas. Un estudio en PYMES de la provincia de Cádiz = The effectiveness of websites in business communication of small and medium enterprises. A study in SMEs in the province of Cadiz = Webguneen eraginkortasuna enpresa txiki eta ertainen enpresa-komunikazioan. Cádizko probintziako zenbait ETEtan egindako ikerketa

Given the importance that the web is becoming for developing the communication of SMEs, this research has as main objective to analyze the corporate sites of a sample of small and medium enterprises of the province of Cadiz. From the perspective of interactivity, navigability and web content, this w...

Descripción completa

Número de control: 375439 Artículo de revista
Autor Principal: Marín Dueñas, Pedro Pablo
Otros Autores: Lasso de la Vega González, Carmen
Idioma: Español
Inglés
Euskera
Acceso electrónico: https://dialnet.unirioja.es/servlet/catart?codigo=6016339
Ejemplares relacionadas: Publicado en: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria Vol. 22, N. 42 (Mayo 2017)