Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka : ebaluazioa (eta III)
Ondorengo artikuluak gure euskaltegietarako -gure baliabideak, egituraketa eta egoera, oro har, kontuan hartuta- ebaluazio bideragarri bat proposatu nahi dugu. Esan behar da artikulu honen zutabe nagusia egileak Leioako Udal Euskaltegian ebaluazioa berriztatzeko aurkeztutako aurreproiektua dela, ora...
Número de control: | 420482 Artículo de revista |
---|---|
Autor Principal: | Belmonte, Joxe |
ISSN: |
1136-5714 |
Idioma: | Euskera |
Acceso electrónico: |
https://dialnet.unirioja.es/servlet/catart?codigo=5845386 |
Ejemplares relacionadas: |
Publicado en: Hizpide: euskalduntze - alfabetatzearen aldizkaria Año 16, N. 41 (1998) |
Dialnet: |
Resumen: |
Ondorengo artikuluak gure euskaltegietarako -gure baliabideak, egituraketa eta egoera, oro har, kontuan hartuta- ebaluazio bideragarri bat proposatu nahi dugu. Esan behar da artikulu honen zutabe nagusia egileak Leioako Udal Euskaltegian ebaluazioa berriztatzeko aurkeztutako aurreproiektua dela, oraindik ere eztabaidatzeko eta aplikatu barik dagoena. Gaurko ebaluazioaren kontzeptua, hau da, ebaluazio formatiboa garatu nahi dugu euskaltegian eta artikuluan. Horretarako, HABEren OKDn dauden norabideak, gaurko ikerketa garrantzitsuenek diotena eta gure euskaltegiaren eskarmentua erabiliko ditugu. |
---|