Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka : ebaluazioa (eta III)

Ondorengo artikuluak gure euskaltegietarako -gure baliabideak, egituraketa eta egoera, oro har, kontuan hartuta- ebaluazio bideragarri bat proposatu nahi dugu. Esan behar da artikulu honen zutabe nagusia egileak Leioako Udal Euskaltegian ebaluazioa berriztatzeko aurkeztutako aurreproiektua dela, ora...

Descripción completa

Número de control: 420482 Artículo de revista
Autor Principal: Belmonte, Joxe
ISSN: 1136-5714
Idioma: Euskera
Acceso electrónico: https://dialnet.unirioja.es/servlet/catart?codigo=5845386
Ejemplares relacionadas: Publicado en: Hizpide: euskalduntze - alfabetatzearen aldizkaria Año 16, N. 41 (1998)
Dialnet:
LEADER 01205nab a22001811i 4500
001 000000420482
003 CaOOAMICUS
005 20200224204204.0
008 200224s1998 sp | 0 00baq d
022 |a 1136-5714 
040 |a DIALNET  |b spa  |d FSS 
041 0 |a baq  |b baq 
100 1 |a Belmonte, Joxe 
245 1 0 |a Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka  |b : ebaluazioa (eta III)  |c / Joxe Belmonte 
520 3 |a Ondorengo artikuluak gure euskaltegietarako -gure baliabideak, egituraketa eta egoera, oro har, kontuan hartuta- ebaluazio bideragarri bat proposatu nahi dugu. Esan behar da artikulu honen zutabe nagusia egileak Leioako Udal Euskaltegian ebaluazioa berriztatzeko aurkeztutako aurreproiektua dela, oraindik ere eztabaidatzeko eta aplikatu barik dagoena. Gaurko ebaluazioaren kontzeptua, hau da, ebaluazio formatiboa garatu nahi dugu euskaltegian eta artikuluan. Horretarako, HABEren OKDn dauden norabideak, gaurko ikerketa garrantzitsuenek diotena eta gure euskaltegiaren eskarmentua erabiliko ditugu.  
740 0 2 |a Hizpide 
773 0 |t Hizpide: euskalduntze - alfabetatzearen aldizkaria  |x 1136-5714  |h 3-13  |g Año 16, N. 41 (1998)  |w (FSS)216099 
856 4 1 |u https://dialnet.unirioja.es/servlet/catart?codigo=5845386