El Iceberg digital machista : análisis, prevención e intervención de las realidades machistas digitales que se reproducen entre la adolescencia de la CAE

Ikerlanak aztertzen du emakumeen eta gizonen genero-desberdintasunek EAEko gazteen interakzio digitalean duten eragina. Dokumentuen azterketa eta aro digitalean jaiotako nerabeekiko elkarrizketaren bidez, egiaztatu da generoko desberdintasun sozialak eremu digitalera transmititzen direla, eta, horre...

Descripción completa

Número de control: 459726 Otros
Autor Principal: Linares Bahillo, Estíbaliz
Otros Autores: Emakunde
ISBN: 9788409152599
Idioma: Español
Publicación: Vitoria-Gasteiz : Emakunde, Emakumearen Euskal Erakundea = Instituto Vasco de la Mujer , 2019
Serie: Certámenes ; 4
Descripción física: 1 PDF artxiboa (468 or.)
Materia:
Acceso electrónico: Interneten bakarrik eskuragarri
Resumen: Ikerlanak aztertzen du emakumeen eta gizonen genero-desberdintasunek EAEko gazteen interakzio digitalean duten eragina. Dokumentuen azterketa eta aro digitalean jaiotako nerabeekiko elkarrizketaren bidez, egiaztatu da generoko desberdintasun sozialak eremu digitalera transmititzen direla, eta, horrela, sendotu egiten dira, besteak beste, generoaren araberako eten digitalak teknologien trebetasunetan eta erabileran, emakumeen gorputzen hipersexualizazioa eta hipererotizazioa sarean, gizonezkoen menderatze digitala eta ziberjazarpen sexual eta/edo sexista bezalako ziberindarkeriak. Aldi berean, aldaketarako pitzadurak eta aukerak antzematen dira, batez ere (ziber) feminismoaren, hezkidetzako pedagogiaren eta alfabetizazio digital kritikoaren eskutik.
El estudio, indaga sobre cómo interfieren las desigualdades de género de mujeres y hombres en la interacción digital de las y los jóvenes de la CAE. A través de la exploración documental y del diálogo con las y los adolescentes nacidos en la era digital, se constata la transmisión de las desigualdades sociales de género al ámbito digital, consolidándose así, entre otros, las brechas digitales de género en las habilidades y uso de las tecnologías, la hipersexualización e hipererotización de los cuerpos de las mujeres en la red, la dominación masculina digital y las ciberviolencias como el ciberacoso sexual y/o sexista. Aunque, al mismo tiempo, se detectan fisuras y oportunidades para el cambio, sobre todo, de la mano del (ciber) feminismo, la pedagogía coeducativa y la alfabetización digital crítica.
Premios: VI Certamen de publicaciones de Emakunde (2018)