Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
lkerlan honek literaturaren ikas-irakaskuntza prozesua sakon ulertzea du helburu, zehazki, literatur genero bat, album ilustratua, ikasgelan lantzen denean. Bertan sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertuz, besteak beste, ezagutza literarioak elkarrekin nola eraikitzen diren ulertu nahi du, g...
Idioma: | eus |
---|---|
Publicación: |
Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
2020
|
Acceso electrónico SOLREBILTEGIA: |
https://hdl.handle.net/20.500.11984/1577 https://doi.org/10.48764/q20f-0486 https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=149374 |
id |
ebiltegia-20.500.11984-1577 |
---|---|
recordtype |
ebiltegia |
spelling |
ebiltegia-20.500.11984-15772024-04-15T15:46:45Zcom_20.500.11984_460Ikerketa-DoktoregoTesiakcol_20.500.11984_465DoktoregoTesiak-Hezkuntza Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak GALARRAGA ARRIZABALAGA, HAIZEA Alonso Amezua, Idurre Apalategi Idirin, Ur lkerlan honek literaturaren ikas-irakaskuntza prozesua sakon ulertzea du helburu, zehazki, literatur genero bat, album ilustratua, ikasgelan lantzen denean. Bertan sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertuz, besteak beste, ezagutza literarioak elkarrekin nola eraikitzen diren ulertu nahi du, gaitasun literarioan aurrera egiteko eta hezkuntza literariora hurbiltzeko emankorrak izan daitezkeen ereduak ezagutzeko, bai elkarrekintzan berari dagokionez eta bai generoari eta literatur alorrari dagokionez ere. Horretarako, Arizmendi ikastolako kide diren Arimazubi eta Almen zentroetako Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko irakasleekin prestakuntza-prozesu bat martxan jarri eta hura ikertu egin da, prestakuntza ikertua eginez, hau da, ikerketa eta prestakuntza uztartuz. Prozesu horren baitan jaso dira aztertutako datuak, ikasgelako datuak zein prestakuntzakoak batuz eta aztertuz. 2020-02-20T15:10:42Z 2020-02-20T15:10:42Z 2018 2018-10-10 https://hdl.handle.net/20.500.11984/1577 https://doi.org/10.48764/q20f-0486 https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=149374 eus http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 © Haizea Galarraga Arrizabalaga 439 application/pdf Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea |
external_data_source |
Ebiltegia |
institution |
Digital |
collection |
Ebiltegia |
language |
eus |
description |
lkerlan honek literaturaren ikas-irakaskuntza prozesua sakon ulertzea du helburu, zehazki, literatur genero bat, album ilustratua, ikasgelan lantzen denean. Bertan sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertuz, besteak beste, ezagutza literarioak elkarrekin nola eraikitzen diren ulertu nahi du, gaitasun literarioan aurrera egiteko eta hezkuntza literariora hurbiltzeko emankorrak izan daitezkeen ereduak ezagutzeko, bai elkarrekintzan berari dagokionez eta bai generoari eta literatur alorrari dagokionez ere. Horretarako, Arizmendi ikastolako kide diren Arimazubi eta Almen zentroetako Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko irakasleekin prestakuntza-prozesu bat martxan jarri eta hura ikertu egin da, prestakuntza ikertua eginez, hau da, ikerketa eta prestakuntza uztartuz. Prozesu horren baitan jaso dira aztertutako datuak, ikasgelako datuak zein prestakuntzakoak batuz eta aztertuz. |
author_additional |
Alonso Amezua, Idurre |
author |
GALARRAGA ARRIZABALAGA, HAIZEA |
spellingShingle |
GALARRAGA ARRIZABALAGA, HAIZEA Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
title |
Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
title_short |
Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
title_full |
Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
title_fullStr |
Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
title_full_unstemmed |
Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
title_sort |
literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak |
publisher |
Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea |
publishDate |
2020 |
url |
https://hdl.handle.net/20.500.11984/1577 https://doi.org/10.48764/q20f-0486 https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=149374 |
_version_ |
1796464690177507328 |