Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak

lkerlan honek literaturaren ikas-irakaskuntza prozesua sakon ulertzea du helburu, zehazki, literatur genero bat, album ilustratua, ikasgelan lantzen denean. Bertan sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertuz, besteak beste, ezagutza literarioak elkarrekin nola eraikitzen diren ulertu nahi du, g...

Descripción completa

Idioma: eus
Publicación: Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea 2020
Acceso electrónico SOLREBILTEGIA: https://hdl.handle.net/20.500.11984/1577
https://doi.org/10.48764/q20f-0486
https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=149374
Ampliar información
id ebiltegia-20.500.11984-1577
recordtype ebiltegia
spelling ebiltegia-20.500.11984-15772024-04-15T15:46:45Zcom_20.500.11984_460Ikerketa-DoktoregoTesiakcol_20.500.11984_465DoktoregoTesiak-Hezkuntza Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak GALARRAGA ARRIZABALAGA, HAIZEA Alonso Amezua, Idurre Apalategi Idirin, Ur lkerlan honek literaturaren ikas-irakaskuntza prozesua sakon ulertzea du helburu, zehazki, literatur genero bat, album ilustratua, ikasgelan lantzen denean. Bertan sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertuz, besteak beste, ezagutza literarioak elkarrekin nola eraikitzen diren ulertu nahi du, gaitasun literarioan aurrera egiteko eta hezkuntza literariora hurbiltzeko emankorrak izan daitezkeen ereduak ezagutzeko, bai elkarrekintzan berari dagokionez eta bai generoari eta literatur alorrari dagokionez ere. Horretarako, Arizmendi ikastolako kide diren Arimazubi eta Almen zentroetako Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko irakasleekin prestakuntza-prozesu bat martxan jarri eta hura ikertu egin da, prestakuntza­ ikertua eginez, hau da, ikerketa eta prestakuntza uztartuz. Prozesu horren baitan jaso dira aztertutako datuak, ikasgelako datuak zein prestakuntzakoak batuz eta aztertuz. 2020-02-20T15:10:42Z 2020-02-20T15:10:42Z 2018 2018-10-10 https://hdl.handle.net/20.500.11984/1577 https://doi.org/10.48764/q20f-0486 https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=149374 eus http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 © Haizea Galarraga Arrizabalaga 439 application/pdf Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
external_data_source Ebiltegia
institution Digital
collection Ebiltegia
language eus
description lkerlan honek literaturaren ikas-irakaskuntza prozesua sakon ulertzea du helburu, zehazki, literatur genero bat, album ilustratua, ikasgelan lantzen denean. Bertan sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertuz, besteak beste, ezagutza literarioak elkarrekin nola eraikitzen diren ulertu nahi du, gaitasun literarioan aurrera egiteko eta hezkuntza literariora hurbiltzeko emankorrak izan daitezkeen ereduak ezagutzeko, bai elkarrekintzan berari dagokionez eta bai generoari eta literatur alorrari dagokionez ere. Horretarako, Arizmendi ikastolako kide diren Arimazubi eta Almen zentroetako Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko irakasleekin prestakuntza-prozesu bat martxan jarri eta hura ikertu egin da, prestakuntza­ ikertua eginez, hau da, ikerketa eta prestakuntza uztartuz. Prozesu horren baitan jaso dira aztertutako datuak, ikasgelako datuak zein prestakuntzakoak batuz eta aztertuz.
author_additional Alonso Amezua, Idurre
author GALARRAGA ARRIZABALAGA, HAIZEA
spellingShingle GALARRAGA ARRIZABALAGA, HAIZEA
Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
title Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
title_short Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
title_full Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
title_fullStr Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
title_full_unstemmed Literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
title_sort literaturaren ikas-irakaskuntzan aurrera egiteko album ilustratuek eta ikasgelako elkarrekintzek eskaintzen dituzten aukerak
publisher Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
publishDate 2020
url https://hdl.handle.net/20.500.11984/1577
https://doi.org/10.48764/q20f-0486
https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=149374
_version_ 1796464690177507328