Metodo mistoak Hezkuntza-ikerkuntzan
This article sets out to provide a general review of the basic principles of what is known as "methodological complementarity" in education research. Firstly, it addresses the context in which mixed methods have emerged to then go on to review some of the definitions. After reflecting on t...
Guardado en:
Idioma: | eus |
---|---|
Publicación: |
Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea
2020
|
Materia: | |
Acceso electrónico SOLREBILTEGIA: |
https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=148420 http://hdl.handle.net/20.500.11984/1908 http://dx.doi.org/10.1387/tantak.19827 |
Ejemplares similares
-
Hezkuntzaren ikerkuntza [de] M.P. Colás, L. Buendía [Recensión] / [Carlos Ma. Santiago Etxeberria]
por: Santiago Etxeberria, Carlos María -
Metodo mistoak Hezkuntza-ikerkuntzan / Karlos Santiago Etxeberria, Olaia Jiménez Arrieta, Jose Francisco Lukas Mujika
por: Santiago Etxeberria, Karlos -
How-to conduct a systematic literature review: A quick guide for computer science research
por: Carrera-Rivera, Angela
Publicación: (2022) -
Euskal Herriko herri eta hiri hezitzaileen errealitatearen analisia erakunde eta komunitate ikuspegitik. Praktika onen ekarpena gizarte berrikuntzari
por: Jiménez Arrieta, Olaia
Publicación: (2018) -
Editorial: Higher education and non-cognitive skill development: Why, what and how?
por: Alvarez-Huerta, Paula
Publicación: (2022)