Irakaslearen begirada sentikorraren eraikuntza
Irakasleen begirada sentikorra funtsezkoa da haurraren ongizaterako. Eta irakasleen prestakuntza egokia diseinatzeko, ezinbestekoa da begirada horren eraikuntza-prozesuan gakoak zeintzuk diren aztertzea. Hori horrela, ikerlan honen helburua da Haur Hezkuntzako irakaslearen begirada sentikorra nola e...
Idioma: | eus |
---|---|
Publicación: |
Mondragon Unibertsitatea. Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
2021
|
Materia: | |
Acceso electrónico SOLREBILTEGIA: |
https://hdl.handle.net/20.500.11984/5366 https://doi.org/10.48764/055e-n165 https://katalogoa.mondragon.edu/janium-bin/janium_login_opac.pl?find&ficha_no=164556 |
Resumen: |
Irakasleen begirada sentikorra funtsezkoa da haurraren ongizaterako. Eta irakasleen prestakuntza egokia diseinatzeko, ezinbestekoa da begirada horren eraikuntza-prozesuan gakoak zeintzuk diren aztertzea. Hori horrela, ikerlan honen helburua da Haur Hezkuntzako irakaslearen begirada sentikorra nola eraikitzen den eta eraikuntza horretan giltzarri nagusienak zeintzuk diren identifikatzea. Horretarako, 7 irakasleen bizitza-kontakizuna jaso da elkarrizketa biografikoaren bitartez. Analisi biografiko-narratiboaren laguntzaz, irakasle bakoitzak bere begirada propioa daukala ikusi da; batzuk gehiago hurbiltzen dira begirada sentikorrerantz. Norbere buruaren eta gorputzaren kontzientzia izatea, haurrarengana egokitzeko gaitasuna lantzea edota irakaslearen ongizatea, erresilientzia, inplikazioa eta konpromisoa erabakiorrak dira begirada sentikorra garatzerakoan; baita formazioa ere. |
---|